מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

כריתת עץ דקל

צריכים לכרות עץ דקל? כאן תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם ואף להזמין שירות. החל מאישורים (אם בכלל צריך?), כמה עולה לכרות עצי דקל וכמובן אפשרות להזמנה של כורת מקצועי אשר יודע ומתעסק בכריתת דקלים, הכל כאן ב'גננים פלוס', השאירו פרטים או חייגו וקבלו בחזרה עד שלוש הצעות מחיר.

כורתים עצי דקל דרך "גננים פלוס"

דרכנו תוכלו לגזום ולחסוך! הפתרון האדיאלי שמציע פורטל "גננים פלוס" הוא ביצוע השוואת מחירים בין כורתי עצים שונים, אשר במקרה הנ"ל מבצעים כריתה לעצי דקל. משאירים פרטים או מחייגים למוקד שלנו, מאמתים פרטים בסיסים כמו עיר, גודל העץ ומידע רלוונטי נוסף שחשוב לנו ולכם.

 

לאחר מכן תקבלו בחזרה עד שלוש פניות של כורתי עצים מאזורכם, תוכלו לקבל מהם הצעות מחיר, מידע והכי חשוב לבדוק מי המתאים בשבילכם ואף הזול מבינהם. אגב השימוש בפורטל שלנו ניתן בחינם, ללא תוספת תשלום וללא התחייבות.


כריתת עץ דקל

כמה עולה כריתת עץ דקל?

מחיר כריתה של עץ דקל צעיר (עד 2 מטרים) נע בין 800 - 1,500 ש"ח ומחיר כריתת עץ דקל בוגר נע בין 2,000 ויכול להגיע גם עד 4,500 ש"ח. כריתת עץ דקל בטיפוס תהיה יקרה יותר מאשר כריתה מלמטה.

 

מחיר ממוצע לכריתת דקל עד 2 מטר

מחיר ממוצע לכריתת דקל עד 2 מטר: 1150 ₪

טווח מחיר גבוה 1500 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים:

האם צריך אישור לפני שכורתים עץ דקל?

על פי התקנה של חוק "פקודת היערות" אשר עודכן בשנת 2012, אומר כי עץ אשר גובהו הכולל הנו 2 מטרים ובקוטר של 10 ס"מ החל מגובה 130 ס"מ, מצריך אישור מפקיד היערות האזורי לכריתה, כל עץ אשר קטן ממנו ואינו מוגן (חשוב לבדוק זאת), ניתן לכרות. האמנם, כל עץ ולא משנה מה גודלו מצריך אישור של פקיד היערות באזורכם, לכן יש לפנות אליו בכתב ולקבל תשובה חוזרת (עד 21 יום מרגע שליחה מקבלים תשובה). לא משנה מהו גודלו של העץ, במידה ויוצג לפקיד היערות גודל העץ על פי החוק יאשר את הכריתה.

מתי צריך לבצע כריתת עץ דקל?

ישנן כמה סיבות אפשריות בהן נצטרך לבצע כריתת עץ דקל:

  • חדקונית הדקל - ישנם מקרים בהם העץ חולה במחלה הנקראת ''חדקונית הדקל'' ובחלק מהמקרים לא ניתן לרפא את העץ ולכן צריך לעקור את עץ הדקל.
     
  • סכנה לסביבה - במקרים בהם העץ גבוה ישנה סכנה לפגיעה בקווי חשמל וסכנה לסביבה מקריסה אפשרית של העץ דקל.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

איך כורתים עצי תמר (דקלים) גבוהים?

עצי הדקל יכולים להגיע גם לעשרות מטרים בגובה, למעשה אחד מהסוגים של הדקל (מתוך 181 סוגים), יכול להגיע גם ל-50 ו-60 מטרים, אך לא אלו העצים שאנו מדברים עליהם בארץ. בכל אופן, כריתה בגובה של עצים מצריכה ציוד, אישורים ואת הידע והניסיון המתאים לצורך ביצוע המשימה. אשר תכלול לפחות שני אנשי צוות, מנוף סל וכלי גיזום מקצועיים.

 

כריתת עצי דקל

כך תבחרו כורת לביצוע העבודה:

כאשר מדובר על כריתת עצי דקל, חשוב לקחת בחשבון מגוון פרמטרים כמו הניסיון שיש לכורת בעבודה זו, הזמינות שלו (מתי הוא יכול להגיע אליכם) וגם כמובן המחיר שהוא דורש בעבור השירות. כמו כן, נמליץ לבדוק האם הכורת מפנה את הגזם והגזע של העץ בסיום העבודה או שהדבר כרוך בעלויות נוספות. 

 

דבר נוסף שאנו ממליצים לבדוק הוא האם הגנן או כורת העצים עובד עם ציוד מיוחד שנדדרש לא פעם בעת כריתה של עץ דקל, כמו למשל השכרת מנוף סל או מנוף הרמה וגם משאיות לפינוי של הגזם.

שאלות נפוצות על כריתה של עצי דקל

האם אתם מספקים שירותי כריתה לכל סוגי הדקל?

בהחלט. תוכלו להיעזר באתר שלנו למציאת כורת בעבור עצי דקל מסוג תמר מצוי, וושינגטוניה חוטית או חסונה וגם דוםמצרי או תמר קנרי.


מהיכן מוציאים את ההיתר לכריתת העץ?

יש לבקש את ההיתר מפקיד היערות וזאת לאחר שמנמקים את הסיבה המדויקת שבגינה נרצה לבצע את הכריתה.


איך מוצאים כורת עצי דקל במחיר זול?

כל שעליכם לעשות הוא לערוך השוואת מחירים באתר שלנו, לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.


האם מותר לעקור עץ דקל?

כמובן בהתאם להיתר המתאים, ישנם מקרים בהם מותר וישנם מקרים בהם אסור, זה תלוי.