מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

התקנת מערכת השקייה

מעוניינים להתקין מערכת השקייה בגינה שלכם? אתר 'גננים פלוס' מאפשר לכם להינות מהשוואת מחירים בין בעלי מקצוע שונים אשר מתמחים בהתקנת מערכות השקייה ממוחשבות לגינה. השאירו פרטים ונסייע לכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות.

התקנת מערכת השקייה לגינה דרך 'גננים פלוס'

אחת הדרכים לשמר את הגינה שלנו במצב טוב ולאורך זמן, היא התקנת מערכת השקייה. המערכת מסייעת לחלק את המים בצורה חכמה בהתאם לצרכים של כל אזור בגינה ולמעשה חוסכת לכם המון מים תוך כדי התהליך. כאשר אנחנו מדברים על התקנה של המערכת, חשוב לבחור בבעל מקצוע מיומן ומנוסה וזאת מאחר ונדרש תכנון נכון ומוקפד וחלוקה של הגינה לאזורים שונים. דרך 'גננים פלוס' תוכלו למצוא גנן לביצוע ההתקנה ובמחיר נוח ומשתלם.

כמה עולה התקנת מערכת השקייה?

מחיר התקנת מערכת השקיה לגינה משתנה בהתאם למספר שיקולים כמו גודל הגינה ומורכבות המערכת שתבחרו.
+ תכנון מערכת השקיה לגינה גדולה כולל הקמה: 6,000 ש"ח - 7,000 ש"ח
+  עלות ראש מערכת השקייה עם ברז אחד: 1,200 - 1,800 ש"ח
+  תוספת של משאבת דשן: 1,300 - 2,200 ש"ח - ניתן גם להרחיב ולהתקין מערכת דישון לגינה.
+  עלות של צנרת השקייה: 6 ש"ח - 10 ש"ח למטר (תלוי אם מדובר בהתקנת טפטפות או המטרה)
+  מחיר ארון מערכת השקייה: 1,300 ש"ח - 1,800 ש"ח

קצת על תהליך הרכבת מערכת השקייה

ראשית, חשוב להבין שהתהליך מתחיל בתכנון ושהתקנת מערכת השקייה לוקחת בדרך כלל כמה שעות בהתאם כמובן לגודלה של הגינה שלכם ולמורכבות המערכת שנבחרה. השלב הראשון בתהליך הוא התקנת ראש המערכת ויצירת פתיחות אשר יוצאות ממנו. כאשר אנו מדברים על ראש המערכת, חשוב להבין שיש 2 סוגי מחשבים.  

  • מחשב AC - מוזן על ידי חשמל, אך יש לו סוללת גיבוי.
  •  מחשב DC - מופעל בעזרת סוללות.

מערכת ההשקייה מורכבת מראש מרכזי אשר שולח מים לברזים שונים, מספר הברזים נקבע בהתאם לאזורים השונים בגינתכם. כל ברז מזרים מים לאזור אחר בגינה והפעולה הנכונה היא למעשה התקנה של מחשב ששולט על כל ברז באופן עצמאי, כלומר בצורה נפרדת.

מערכת השקייה לגינה

מה חשוב לדעת על מערכת השקייה?

אם אתם לקראת תהליך של התקנת מערכת השקייה במסגרת הקמת גינה חדשה חשוב לשים לב לנושא הדישון. במערכות רבות אשר בונים בהם ראש מערכת, נהוג בדרך כלל להוסיף משאבת דישון שמזינה את כל קווי הטפטפות. המשאבה מכילה למעשה דשן נוזלי שעוזר לשמור על הצמחים והעצים בגינה שלנו בצורה אופטימלית.

 

את הדשן הנוזלי צריך למלא בדרך כלל בתדירות של כ-3 פעמים בשנה אך התדירות עשויה להשתנות כמובן בהתאם לשיקולים כאלה ואחרים כמו סוג הצמחייה המצויה בגינה או גודלה. חשוב לקחת בחשבון שהוספת דישון למערכת ההשקייה שלכם, עשוי לייקר את העלות בכמה מאות או אלפי שקלים, אך אין ספק שמדובר בפעולה חשובה ולעתים אפילו הכרחית על מנת לשמור על הגינה במצב תקין.

טפטפות בגינה

בחירת בעל מקצוע להתקנת מערכת השקייה

בחירה של איש מקצוע בתחום הגינון אשר מבין במערכת השקייה היא קריטית. פרויקט שכזה דורש למעשה תכנון קפדני ונכון ברמת הגינון בעוד נדרש ליצור הפרדה של שטחים שונים ולבצע השקייה מודולרית בהתאם לקבוצות השייכות.

 

המשמעות היא שבהיעדר חלוקה נכונה לאזורים ושליטה נפרדת בכל אזור וקבוצת צמחים, אנו עשויים לגרום לנזק של ממש לגינה שלנו. דוגמה טובה לכך היא במידה ויש בגינתנו עצי פרי. מבלבד הפעולות השוטפות של גיזום עצי פרי והטיפול בהם אשר מצריך הבנה, הם גם דורשים לא מעט מים על מנת לשגשג. לרוב מדובר בכמות גדולה יותר של מים מאשר צמחים המצויים באזורים המוצלים של הגינה למשל וחשוב לעשות את החלוקה בצורה נכונה. 

אספקט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא השקיית דשא בגינה באמצעות המערכת. עבור מדשאה, לרוב אנו נידרש בהשקיית של המטרה ולא טפטוף ולכן נדרש לחץ מים אחר לנושא. בדרך כלל, לחץ המים עבור מדשאה הוא לפחות 4 אטמוספירות, כלומר בערך פי 2 מאשר הלחץ הקיים בטפטוף. על מנת להבטיח זאת, נדרש לפצל את הצנרת בהתאם לכמות המתזים שאנחנו שמים בגינה וכמובן על סמך גודלו של השטח שבו צריך לבצע את ההמטרה. מדובר על מרכיב קריטי וחשוב בכל התהליך. 

מערכות השקייה

תיקון מערכת השקיה לגינה על ידי גנן מקצועי

פתרון נוסף שתוכלו למצוא דרך אתר 'גננים פלוס' הוא תיקון מערכת השקיה לגינה. לא כל מערכות ההשקיה פועלות בצורה תקינה כיום ולעיתים העבודה הלקויה מבזבזת לכם לא מעט מים וגם פוגעת באיכות הגינה וזאת מאחר והמים אינם מגיעים אל האזורים הייעודיים כפי שתוכנן מראש.

 

בין התיקונים הנפוצים אפשר למצוא שירות של תיקון נזילות מים ופיצוצים בצינורות שנגרמים לעיתים במצבעים בהם אחת מהטפטפות יצאה ממקומה או לחילופין ישנם בעיות במחברים בין צינור אחד למשנהו. מחיר תיקון מערכת השקייה נקבע בהתאם לסוג העבודה הנדרשת ולחלקים במערכת הדורשים תיקון. הזמינו גנן מומלץ ומקצועי מאזורכם שיסייע לכם בתיקון מערכת השקיה לגינה ותוכלו להנות ממחירים מצוינים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

מערכת השקייה ממוחשבת - פתרון יעיל ומודרני

התקנת מערכת השקייה ממוחשבת יודעת למעשה לספק לנו מענה היקפי לצרכים של ההשקייה והדישון של גינתנו. העובדה שניתן להתקין ווסת לחץ שמאפשר לחצי עבודה שונים בגינה, מסייעת לנו ביצירת מצב של לחץ נמוך לטפטוף ולחץ גבוה להמטרה מה שמסייע לחסוך בעלויות ולהשקות בצורה האופטימלית ביותר. מערכת השקייה מסייעת לנו לפצל ולחלק את הקווים בצורה נכונה וגנן מקצועי יסייע לנו בבחירה של הקוטר והעובי הנכונים של הצנרת.