מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גנן בראש העין

הגיע הזמן לשדרג את המראה של הגינה שלכם? מחפשים גנן בראש העין לצורך תחזוקה שוטפת של הגינה או הקמה של גינה חדשה? בואו להשוות מחירים ולקבל עד שלוש הצעות מחיר מגננים באזור.

מחיר אחזקת גינה בראש העין

מחיר אחזקת גינה בראש העין הוא 450 ש''ח בממוצע. אחזקת הגינה כוללת את הגעתו של הגנן אל הגינה שלכם פעמיים במהלך החודש. המחיר אשר צוין הוא בעבור גינה בגודל של עד 50 מ''ר. יש לציין שככל שהגודל שהגינה של הגינה יהיה גדול יותר - המחיר יהיה גבוה יותר.

 

מחיר ממוצע לאחזקת גינה בראש העין

מחיר ממוצע לאחזקת גינה בראש העין: 450 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מחירון עבודות גינון בראש העין והסביבה

לפניכם מחירון עבודות גינון בראש העין על מנת שתוכלו להבין קצת את טווחי המחירים הנעים כיום בשוק:

מחירון עבודות גינון בראש העין

מחיר אחזקת גינה 100 מ''ר

מחיר בעבור אחזקת גינה 100 מ''ר.


600 - 1,000 ש"ח
מחיר גיזום שיחים

מחיר בעבור גיזום שיחים באורך של 50 - 100 מ''ר. המחיר כולל פינוי גזם.


450 - 700 ש"ח
מחיר כיסוח דשא חד פעמי

מחיר בעבור כיסוח דשא חד פעמי. דשא בגודל של 25 מ''ר.


450 - 200 ש"ח
מחיר התקנת מערכת השקייה

מחיר בעבור התקנת מערכת השקייה ממוחשבת. עד 100 מ''ר גינה.


1,500 - 2,500 ש"ח
מחיר שתילת עץ

מחיר בעבור שתילת עץ צעיר עד 2-3 מטרים.


200 - 350 ש"ח
מחיר כריתת עצים בוגרים

מחיר בעבור כריתת עצים בוגרים.


2,000 - 4,500 ש"ח
מחיר גיזום עץ גדול

מחיר בעבור גיזום עץ גדול.


400 - 900 ש"ח

הדפס מחירון

מחפשים גנן בראש העין? השוו וחסכו!

בפורטל גננים פלוס משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מגננים בראש העין במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר זה להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום!

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

תכנון גינה בראש העין - איך זה מתבצע?

על מנת שהגינה שלכם תראה מושלמת, יש לבצע תכנון גינה קפדני יחד עם גנן מומלץ ובעל ניסיון. בפורטל ''גננים פלוס'' תוכלו למצוא גננים בעלי ידע עשיר וניסיון רחב בתכנון גינות על מנת שיעזרו לכם לתכנן את הגינה עד הפרטים הקטנים ביותר.

 

כחלק מתכנון הגינה יש לבחור את המיקום המתאימים לכל צמח וצמח ולא רק בגלל הנראות שלו אלא גם בגלל שלכל צמח יש את הצרכים שלו. לדוגמא - ישנם צמחים שצריכים הרבה שמש וישנם צמחים שהרבה שמש תהרוג אותם, לכן החשיבות של תכנון הגינה ובחירת המיקומים של הצמחים היא חשובה מאוד.

 

גננים בראש העין

גננים בראש העין להקמת גינה

לא כל גנן, מתעסק בהקמה של גינה מאפס. למעשה, מדובר בפרויקט הדורש הבנה במגוון רחב של תחומים ולכן גננים מסוימים מעדיפים להימנע מלקיחת פרויקט שכזה ומתעסקים אך ורק בפעולות תחזוקת גינה.

 

יחד עם זאת, תוכלו למצוא דרכנו גננים בראש העין אשר מבצעים תכנון, הקמה ועיצוב גינה בכל גודל רצוי תוך שימת דגש על בניית תוכנית עבודה מסודרת, שליחת הצעת מחיר המכילה פירוט של כמויות הצמחים והפרחים וגם התייחסות לאלמנטים נוספים כמו שילוב אבני מדרך בשטח הגינה או מערכות השקייה.

 

עבודות גינון בראש העין

העבודות הנפוצות ביותר של גנן בראש העין

אלו העבודות הנפוצות ביותר אשר מבצע גנן בראש העין:

  • תכנון גינה - כמו שכבר הרחבנו בפסקה למעלה, לתכנון הגינה יש חשיבות רבה בנראות הגינה בעתיד.
     
  • אחזקת גינה - עבודה זו כוללת עבודות כגון: ניכוש עשבים, כיסוח דשא ודישון, טיפול בצמחייה, בדיקות תקינות למערכת ההשקייה ועוד.
     
  • שתילת עצים - עבודה זו הינה עבודה נפוצה ביותר בקרב גננים בראש העין. מחפשים גנן מקצועי לשתילת עצים? הזמינו עוד היום גנן מקצועי דרך גננים פלוס!

עיצוב גינה בראש העין עושים עם גנן מומלץ!

לא סגורים איזה עיצוב לגינה אתם רוצים? סוגי עיצוב גינה בראש העין שתוכלו לבצע עם גנן מומלץ ומקצועי!

  • עיצוב גינת מודרנית - בגינה מודרנית יש כמה מאפיינים שלרוב הם מה שהופכים את הגינה ואת העיצוב שלה למודרנית! אלו המאפיינים הבולטים: פרגולות, דקים, בריכות נוי, אזורים מוגדרים לשתילה, שילוב של חומרי בנייה, חיפויי קרקע, עציצים, אדניות ועוד! קראו בהרחבה על עיצוב גינה מודרנית
     
  • עיצוב גינה כפרית - בעיצוב של גינה כפרית, נוכל לשים לב למאפיינים הבאים: שילוב של עצים וצמחים, תבלינים, פינות ישיבה, ריהוט גן מעץ, דקים, פרגולות, צמחייה צפופה, דשא טבעי ולא סינטטי ועוד! קראו בהרחבה על עיצוב גינה כפרית.
     
  • עיצוב גינה במרפסתכאשר מעצבים גינה במרפסת, אלו יהיו הדברים אשר מאפיינים את הגינה: תאורה, אדניות ועציצים, מערכת השקייה, דשא סינטטי ועוד. את תהליך העיצוב של הגינה מומלץ לבצע יחד עם גנן מקצועי שיעזור לכם לאורך כל הדרך.

 

גנן מומלץ בראש העין

כמה זמן לוקח לבצע אחזקת גינה?

הזמן שלוקח לאחזקת גינה בראש העין הוא 60 דקות בממוצע בעבור אחזקת גינה בגודל של 50 מ''ר. טווח הזמנים נע בין 30 - 60 דקות והוא משתנה בעיקר בהתאם לגדלי הגינות. ככל שהגינה תהיה גדולה יותר - זמן האחזקת גינה יהיה ארוך יותר.

 

זמן ממוצע לאחזקת גינה בראש העין:
 60 דקות
90 דקות משך זמן 30 דקות

אילו דרכים יש להשקות את הגינה?

להשקיית גינה יש 2 דרכים עיקריות:

  • השקייה ידנית - בהשקייה ידנית נשקה את הגינה בעצמנו. השקייה זו מתאימה בעיקר לגינות קטנות, אבל במידה ויש לכם גינה גדולה מומלץ לוותר על הדרך הישנה והטובה ולעשות זאת באמצעות מערכת השקייה אוטומטית.
     
  • מערכת השקייה אוטומטית - מערכת השקייה זה פתרון מעולה כמעט לכל גינה. באמצעות המערכת המתקדמת הזו, תוכלו לתת לכל צמח את הכמות מים המדויקת שהוא צריך ובכך גם תשמרו על חיי הצמח לאורך זמן וגם תוכלו לחסוך זמן ומים!

מהן השעות הטובות ביותר להשקיית גינה?

השעות הטובות ביותר להשקיית גינה יהיו או לפני זריחת השמש או לאחריה. במידה ואתם משקים בזמן שחם בחוץ ויש שמש, השמש מאדה את כל מים ובכך הצמח לא מקבל את כמות המים שהוא צריך ובמידה וזה קורה על בסיס קבוע, זמנו של הצמח לא ארוך.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

איך תבחרו גנן מומלץ בראש העין?

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שתחברו גנן בראש העין:

  • ביקורות - לאחר קבלת שם הגנן, חפשו אחר שמו ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת שתוכלו לוודא שאתם בוחרים נכון!
     
  • מחיר - המחירים יכולים להיות שונים מאוד בין הגננים השונים, לכן מומלץ לבקש הצעת מחיר ולאחר מכן לבצע השוואת מחירים ולחסוך כמה שיותר.
     
  • ניסיון - על מנת שהגינה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת, בחרו בגנן בעל ותק וניסיון!

טיפים להתנהלות נכונה מול גננים בראש העין והסביבה

לפני שאתם מחליטים על עבודה עם גנן בראש העין, כדאי ליצור תיאום ציפיות מסוים באשר להמשך העבודה. אלו הדברים השאנו ממליצים לבדוק לפני תחילת העבודה המשותפת:

  • תקציב: הגדירו מסגרת תקציב בעבור הפרויקט והקפידו להדגיש את הסכום שנקבע בפני הגנן שאיתו אתם עובדים.
     
  • מטרת הגינה: כדאי לדעת שיש הבדל בין גינה אשר מיועדת למשחק של הילדים לבין גינת נוי או גינה שמיועדת לגידול צמחי תבלינים או ירקות.
     
  • משך הפרויקט: יש לא מעט גננים בראש העין ולמעשה לכל גנן יש את לוחות הזמנים שלו עד לסיום הפרויקט בגינה שלכם. לכן הקפידו לבדוק מה הצפי לסיום העבודה.

שאלות על גננים בראש העין ששאלתם:

כמה זמן לוקח אחזקת גינה?

הרחבנו על כך בעמוד.


איך למצוא גנן זול בראש העין?

הדרך הטובה ביותר היא לבצע השוואת מחירים. דרך הפורטל גננים פלוס תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מגננים באזור מגוריכם ובכך תוכלו להשוות מחירים ולחסוך.


האם השירות דרך הפורטל הוא בחינם?

בוודאי, השירות דרך הפורטל הוא ניתן בחינם לגמריי וללא כל התחייבות מהצד שלכם אל בעלי המקצוע!