מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גנן בבאר שבע

תושבי באר שבע מוצאים גנן מומלץ להקמה או תחזוקת גינות בכל הגדלים, במחיר משתלם והוגן. בצעו דרך "גננים פלוס" השוואת מחירים ותחסכו בהוצאות.

מצאו גנן זול בבאר שבע באמצעות השוואה בין גננים

באזור הדרום ובעיר באר שבוע בפרט, יש לא מעט בעלי מקצוע העוסקים בגינון. אם אתם מחפשים שירות אמין ומקצועי של גנן בבאר שבע מנוסה לצורך אחזקת גינה על בסיס חודשי או שבועי או לחילופין במטרה להקים לעצמכם גינת נוי מרשימה וחדשה, הגעתם אל המקום הנכון. פורטל הגננים שלנו מאפשר לכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מגננים הפועלים בעיר באר שבע וכך לעשות השוואה ביניהם ולחסוך לעצמכם כסף רב.

 

גננים בבאר שבע

כמה צפוי לעלות שירות של גנן בבאר שבע?

ריכזנו עבורכם מחירים של עבודות גינון נפוצות בעיר באר שבע וזאת על מנת לספק מידע לציבור הגולשים שלנו אודות המחירים. המחיר המוצג אינו מחייב את בעל המקצוע ועשוי להשתנות בהתאם למגוון שיקולים רחב.

כמה עולה גנן גנן בבאר שבע?

מחיר כיסוח דשא באופן חד פעמי

כיסוח של דשא עבור משטח בגודל של כ-25  מ"ר.


150 - 400 ש"ח
מחיר שתילת עץ בגובה 2-3 מטר

המחיר לא כולל את עלות העץ.


200 - 350 ש"ח
עלות עבור תחזוקה של הגינה

תחזוקת גינה 100 מ"ר, פעמיים בחודש, כולל ניכוש עשבים.


500 - 1,000 ש"ח
תכנון של גינה בבאר שבע

עבור תכנון גינה בגודל בינוני של בין 100 ל-200 מ"ר.


3,000 - 6,500 ש"ח
התקנת מערכת השקייה בגינה

כולל את רכישת המערכת וחיבורה בגינה.


1,500 - 2,500 ש"ח
כמה עולה להקים מסלעה בגינה?

המחיר הוא למטר רץ.


2,000 - 8,000 ש"ח
כמה עולה שתילת דשא מוכן?

המחיר הוא למטר.


30 - 40 ש"ח
מה המחיר של גדר חיה?

המחיר הוא למטר רץ.


150 - 220 ש"ח
גיזום של עץ דקל בינוני

קראו בהרחבה על גיזום עצי דקל.


650 - 1,100 ש"ח

הדפס מחירון

גנן בבאר שבע לצורך פעולות גננות שוטפות

זקוקים לתחזוקה של הגינה? מחפשים אחר גנן בבאר שבע? על מנת לשמר את הגינה שלכם במצב איכותי ויפה ולשמור על שגשוג ופריחה, נדרשת עבודת תחזוקה בצורה קבועה.

 

במידה ואינכם מעוניינים לבצע את עבודות התחזוקה (שעשויות להיות מתישות לעיתים) בכוחות עצמכם, תוכלו להשאיר פנייה או לצלצל אלינו עוד היום ואנו נסייע לכם במציאת בעל המקצוע המתאים ביותר לביצוע המלאכה. בין הפעולות הכלולות במסגרת תחזוקת גינה אפשר למצוא פעולות כמו כיסוח דשא, גיזום עצים או שיחים, איסוף עלים, שתילת צמחים חדשים ועקירת עשבים שוטים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

גננים בבאר שבע להקמת גינה חדשה

מפנטזים על גינת נוי חדשה? מעוניינים להקים בחצר שלכם גינה פורחת ומלבלבת? היעזרו ב'גננים פלוס' לשם כך. הקמה של גינה חדשה היא פעולה הכוללת בדרך כלל תכנון קפדני מקדים והבנה מערכתית של כל ההיבטים בגינה והדבר כמובן מתייחס גם לאלמנטים כמו תאורת גינה או פיזור אבני מדרך וגם כמובן לצמחייה וחלוקה נכונה של השתילים לפי אזורים מוגדרים מראש.

 

אחת הטעויות בהקמת גינות הוא היעדר התחשבות באזורי השמש והצל, מה שיכול לגרום לנבילת הפרחים שלכם. גננים בבאר שבע שהתנסו בעבר בפעולות הקמה, ידעו להתאים לכם את הצמחייה הנכונה לאזורים בגינה וזאת על מנת לקבל גינה משגשגת וירוקה.

 

שתילת דשא מוכן בבאר שבע

מצאו גנן בבאר שבע לעבודות גינון שונות

העבודות הנפוצות ביותר של גננים בבאר שבע הם עיצוב, הקמת ותחזוקת גינה אבל יש עוד עבודות אחרות שתוכלו לעשות עם גנן:

  • גדר חיה: גדר חיה נותנת אלמנט עיצובי והרבה חיים לגינה שלכם. הצמחים הנפוצים שאיתם מקימים גדר חיה הם פסיפלורה, יסמין פרחוני, היביסקוס סורי ועוד. לאחר הקמת הגדר החיה חשוב לגזום אותה על מנת לתת לה לצמוח בצורה אידיאלת. בנוסף חשוב להשתמש בדישון שמתאים לצמח.
     
  • שתילת דשא: שתילת דשא יכולה להיות באמצעות קניית זרעים והשקייה שלהם עד שהדשא יצמח, אבל שתילת דשא מוכן היא הרבה יותר נפוצה. מביאים מרבדים של דשא ולא צריך להמתין - הוא פשוט מגיע מוכן.
     
  • מסלעה בגינה: למסלעה בגינה יש כמה יתרונות. קודם כל מדובר על אלמנט עיצובי שמחמיא להרבה סוגי גינות. בנוסף הוא עוזר לחלק את הגינה לשטחים כך שאם תרצו פינת מנגל, פרחי נוי וגינה ירק קטנה תהיה הפרדה טובה וברורה לעין.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

איך נמצא גננים מומלצים בבאר שבע?

על מנת לוודא שבחרתם בעל מקצוע מומלץ ואיכותי, אנו ממליצים לבחון עבודות בגינות אחרות שבוצעו על ידי אותו הגנן, לבדוק כמה ניסיון יש לו בתחום ולהבין כמה שנים הוא כבר פועל כגנן. בנוסף בדקו האם יש לו ניסיון ספציפי בביצוע הפעולה הרצויה בגינתכם מתוך הבנה שלא כל גנן מתעסק למשל בפעולת התקנה של מערכת השקייה או לחילופין לא לכל גנן יש כלים שמתאימים לביצוע עקירה של שורשי עץ ולכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות לפני שמתקדמים בתהליך.