מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גיזום עצים בחיפה

הזמינו גנן מוסמך שיעשה לכם עבודות גיזום עצים בחיפה בזול באמצעות השוואת מחירים. דרכנו תוכלו למצוא גם גיזום עצים בטיפוס, להבין מתי צריך לגזום את העץ וכמובן לראות את המחירים של גיזום וכריתת עצים.

מצאו גיזום עצים בחיפה בזול

כשאתם מסתכלים על מחיר של גיזום עצים בחיפה (או כריתת עצים) חשוב לומר שהמחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג העץ, תנאי חיצוניים (כמו האם צריך גיזום בגובה - על זה נרחיב בהמשך), וגוזם העצים עצמו. השוואת מחירים פשוטה יכול לעזור לכם למצוא גיזום עצים בחיפה בזול.

 

התקשרו אלינו, או השאירו פרטים ואנחנו נדאג שתקבלו הצעות מחיר מעד 3 גננים בעיר שיכלו לגזום את העץ שלכם. גם אם אתם גרים במוצקין או בטירת הכרמל תוכלו למצוא דרכנו גיזום עצים באזור חיפה והקריות.

 

גיזום עץ בחיפה

כמה עולה גיזום עצים בחיפה?

כמו שאמרנו המחיר של גיזום עצים בחיפה משתנה בהתאם לכמה גורמים אבל כן רצינו להביא לכם מחירון קטן שיתן לכם דוגמה לשירותים גיזום וכריתת עצים בחיפה. אם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים תוכלו לראות מחירי גינון נוספים.

מחירים של גיזום וכריתת עצים בחיפה

גיזום עץ קטן עד 4 מטר

גיזום של עצים קטנים לרבות גיזום של עצי זית.


300 - 550 ש"ח
כריתת עץ דקל בוגר

עץ שגבוה מ - 2 מטר ויצטרך שימוש במנוף סולם. תוכלו לראות מחירים של כריתת עצים נוספים.


2,000 - 4,500 ש"ח
מה המחיר לגיזום של עץ ברוש?

גיזום עץ ברוש למטרת יישור העץ.


300 - 500 ש"ח
כמה עולה לגזום עץ מנגו?

מדובר על גיזום מנגו בגובה של עד 4 מטר.


300 - 500 ש"ח
מחיר לגיזום של עץ לימון בוגר

הזמנת גוזם עצים בחיפה לגיזום עץ בגינה פרטית.


400 - 550 ש"ח
פינוי גזם באמצעות משאית

מתייחס רק לפינוי עצמו, ללא הגיזום.


700 - 900 ש"ח

הדפס מחירון

מי ומתי צריך לעשות גיזום עצים?

קודם כל מי צריך לעשות את גיזום העצים - אך ורק גוזם מוסמך רשאי לגזום עץ, לפי רמת ההסמכה שלו 1,2 או 3. על מי האחריות להזמין את הגוזם? פירקנו לכמה סיטואציות.

  1. העץ מפריע לכם והוא בשטח שלכם: לרוב גוזמים עצים במקרים שבהם העץ מפריע לקליטה של הלווין או דוד השמש, במקרים שבהם העץ מתחיל לחלות או להרקיב או פשוט במקרה שאתם רוצים לעצב את העץ. פה האחריות של הגיזום היא לגמרי עליכם.
     
  2. העץ מפריע לכם והוא נטוע בשטח של השכן: פה הסיטואציה טיפה מורכבת יותר. האחריות היא על השכן להזמין את גוזם העצים, אבל באילו מקרים החוק יחייב אותו? במקרים בהם העץ מפריע לנוחיותכם ומהווה כמטרד והפרעה. לדוגמה אם העץ נמצא ליד החלון שלכם ויכול להביא מזיקים. במקרים כאלו אתם צריכים לפנות אל השכן, ובמידה והוא מסרב תוכלו לגשת לעיריית חיפה והיא יכולה לדרוש את זה ממנו.
     
  3. העץ מפריע לכם אבל הוא בשטח ציבורי: במקרים כאלו תוכלו לפנות לעירייה שהיא אחראית על העץ והיא גם זו שצריכה להזמין שירותי גיזום עצים בחיפה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

גיזום עצים בטיפוס בחיפה

אם יש לכם עץ גבוה יכול להיות שתצטרכו למצוא עבודת גיזום עצים בטיפוס. לפני זה רק נגיד שלא חובה לגזום בטיפוס, וכן יש אפשרות להשתמש בכלי עבודה ארוכים, סולם או שימוש במנוף. בכל מקרה עדיין תוכלו למצוא דרכנו גוזם עצים שיעשה לכם גיזום עצים בטיפוס בחיפה. רק השאירו לנו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם.

 

גיזום עץ בחיפה

גיזום עצים בחיפה גם בבניינים משותפים

בחלק גדול מהמקרים יהיה צורך בהזמנת השירות בעבור גינות בבניינים משותפים. אפשר להזמין את השירות על בסיס קבוע, כלומר לבקש מהגנן להגיע לגזום את העצים בגינה אחת לחודש, חודשיים או יותר ואפשר גם להיעזר בשירות במקרה ספציפי וחד פעמי, כאשר הגעתם למסקנה שהעץ זקוק לגיזום. בכל מקרה, גיזום עצים בחיפה בבניינים משותפים אינו שונה בהרבה מהעבודה המתבצעת בגינות של בתים פרטיים ולרוב התמחור זהה, כמו גם השיטות והציוד המקצועי.

מדוע המחיר משתנה בהתאם לגודל העץ?

כאשר מדובר על עצים קטנים או בינוניים, המחיר יהיה זול יותר מאשר גיזום עצים בחיפה של עצים בוגרים / גבוהים. הסיבה לכך היא שגיזום של עץ גבוה הוא מורכב בהרבה מגיזום של עצים נמוכים וכאשר גוזמים עצים גבוהים, נזדקק לסיוע של מנוף סל בשביל להגיע לענפים בצמרת העץ. בנוסף, הענפים של עצים בוגרים, עבים הרבה יותר ולכן מלאכת הגיזום עשויה להיות מורכבת יותר.